Online marketing...
... někdy označovaný také jako internetový marketing / marketing na internetu, je souhrn aktivit k propagaci zboží a služeb v prostředí internetu, které směřují k naplnění marketingových cílů podnikatele.
... někdy označovaný také jako internetový marketing / marketing na internetu, je souhrn aktivit k propagaci zboží a služeb v prostředí internetu, které směřují k naplnění marketingových cílů podnikatele.
Online marketing zahrnuje opravdu široké možnosti propagace a každý druh podnikání si může zvolit přesně ty, které jsou pro něj nejvhodnější.
V rámci online marketingu se můžeme bavit například o:
Tradiční marketing zahrnuje způsoby propagace prováděné mimo internet. Jde o televizní reklamy, rozhlasové reklamy, tištěné reklamy (noviny, časopisy, letáky), billboardy, atd. Tyto metody však už nejsou tolik efektivní a jsou poměrně drahé.
V dnešní době, které vládnou chytré technologie a všichni jsme neustále online, je proto online marketing skvělou cestou k získání nových obchodních příležitostí.
Na rozdíl od tradičního marketingu máte u online propagace k dispozici konkrétní čísla (např. o kolik vzrostla návštěvnost webu / jak vzrostla míra konverze / kolik návštěvníků se zaregistrovalo atd.) a tedy i jasnou představu o poměru cena/výkon. Díky tomu je snadné zjistit, které marketingové nástroje jsou pro váš obor nejvýhodnější.
Zaměřujeme se na 4 nejdůležitější nástroje online marketingu:
Vždy je důležité vědět, na koho a proč se chceme v propagaci zaměřit.
Chcete přilákat nové zákazníky nebo oslovit ty, kteří už u vás nakoupili? Nebo chcete podpořit povědomí o svém podnikání/značce a zapsat se do jejich podvědomí?
Určení cílové skupiny je prvním a nejdůležitějším krokem k vytvoření efektivní online propagace a výběru vhodných marketingových nástrojů. Na základě toho víme, koho chceme zaujmout a přizpůsobíme tomu obsah (co jim chci sdělit), rozpočet (kolik to bude stát)i cíl (čeho chci dosáhnout).
Sestavit chytrý marketingový plán vám pomůže i pohled na nákupní fáze zákazníka (See Think Do Care).
Vytvořte si vlastní marketingový plán a využijte sílu online marketingu ve svém podnikání naplno!
Zjistěte, kdo je v jednotlivých fázích vaše publikum, jaký jim chcete sdělit obsah a jaké marketingové nástroje vám k tomu nejlépe pomohou.
Pokud si při sestavování plánu nevíte rady, obraťte se na nás. V této oblasti máme bohaté zkušenosti a společně vytvoříme marketingovou strategii, která zvýší povědomí o vaší značce a zvýší i prodeje.