Co je to ONLINE MARKETING?
Online marketing vás zviditelní, přivede na váš web správné návštěvníky a co je nejdůležitější … vydělá firmě peníze.

Online marketing...

... někdy označovaný také jako internetový marketing / marketing na internetu, je souhrn aktivit k propagaci zboží a služeb v prostředí internetu, které směřují k naplnění marketingových cílů podnikatele.

Cíle online marketingu


Zvýšení návštěvnosti.

Více poptávek / objednávek.

Branding.

Nástroje online marketingu

Online marketing zahrnuje opravdu široké možnosti propagace a každý druh podnikání si může zvolit přesně ty, které jsou pro něj nejvhodnější.
V rámci online marketingu se můžeme bavit například o:

  • SEO
  • PPC
  • marketingu na sociálních sítích
  • srovnávačích zboží
  • bannerové reklamě
  • e-mail marketingu
  • copywritingu
  • linkbuildingu
  • a mnoha dalších …

Tradiční marketing vs. online marketing

Tradiční marketing zahrnuje způsoby propagace prováděné mimo internet. Jde o televizní reklamy, rozhlasové reklamy, tištěné reklamy (noviny, časopisy, letáky), billboardy, atd. Tyto metody však už nejsou tolik efektivní a jsou poměrně drahé.

V dnešní době, které vládnou chytré technologie a všichni jsme neustále online, je proto online marketing skvělou cestou k získání nových obchodních příležitostí.

Na rozdíl od tradičního marketingu máte u online propagace k dispozici konkrétní čísla (např. o kolik vzrostla návštěvnost webu / jak vzrostla míra konverze / kolik návštěvníků se zaregistrovalo atd.) a tedy i jasnou představu o poměru cena/výkon. Díky tomu je snadné zjistit, které marketingové nástroje jsou pro váš obor nejvýhodnější.

Na co se v online marketingu zaměřujeme?

Zaměřujeme se na 4 nejdůležitější nástroje online marketingu:

  1. SEO (optimalizace pro vyhledávače)
    Cílem je co nejvyšší přesně cílená návštěvnost webu z přirozených (tedy neplacených) výsledků vyhledávání. Jde o práci s obsahem webu (on-page) i o práci mimo samotný web (off-page), která zajistí dlouhodobý růst návštěvnosti. Dozvědět se více
  2. PPC (platba za proklik)
    Přesné cílení PPC kampaní (reklam) nám umožní, aby vaše firma byla vidět ve chvíli, kdy zákazníci hledají to, co vy nabízíte. Spuštění reklamních kampaní je rychlé a díky tomu se i rychle zvýší návštěvnost webu. Dozvědět se více
  3. Facebook
    Sociální sítě nabízí ideální možnost, jak oslovit široké publikum. Jde o místa, na kterých potencionální zákazníci tráví denně spoustu času. Prostřednictvím Facebook stránky můžete snadno budovat povědomí o své firmě, být v kontaktu se svými fanoušky, ale můžete ji také využít k přímému prodeji svého zboží či služeb (přivést je na svůj web). Dozvědět se více
  4. Srovnávače zboží
    Pomáhají lidem snadno a rychle se orientovat v široké nabídce konkurenčního zboží. Pro vás, jako prodejce, jsou bohatým zdrojem kvalitní návštěvnosti, jelikož lidé přesně vědí, co hledají, co potřebují a co chtějí koupit. Dozvědět se více

Plánujte! Promyšlená marketingová strategie je cílem k úspěchu.

Vždy je důležité vědět, na koho a proč se chceme v propagaci zaměřit.

Chcete přilákat nové zákazníky nebo oslovit ty, kteří už u vás nakoupili? Nebo chcete podpořit povědomí o svém podnikání/značce a zapsat se do jejich podvědomí?

Určení cílové skupiny je prvním a nejdůležitějším krokem k vytvoření efektivní online propagace a výběru vhodných marketingových nástrojů. Na základě toho víme, koho chceme zaujmout a přizpůsobíme tomu obsah (co jim chci sdělit), rozpočet (kolik to bude stát)i cíl (čeho chci dosáhnout).

Sestavit chytrý marketingový plán vám pomůže i pohled na nákupní fáze zákazníka (See Think Do Care).

  1. See (vidět) - v první fázi můžete oslovit nejširší publikum, lidé vaši značku neznají.
  2. Think (myslet) – druhá fáze cílí na ty, kteří už vaši značku znají, hledají více informací a rozhodují se k nákupu na základě porovnání nabídky s konkurencí.
  3. Do (dělat) – ve třetí fázi jsou již lidé rozhodnuti ke koupi a dochází ke konverzím.
  4. Care (pečovat) – ve čtvrté fázi oslovujete již stávající zákazníky a snažíte se je přesvědčit k opakovanému nákupu.

Vytvořte si vlastní marketingový plán

Vytvořte si vlastní marketingový plán a využijte sílu online marketingu ve svém podnikání naplno!

Zjistěte, kdo je v jednotlivých fázích vaše publikum, jaký jim chcete sdělit obsah a jaké marketingové nástroje vám k tomu nejlépe pomohou.

Pokud si při sestavování plánu nevíte rady, obraťte se na nás. V této oblasti máme bohaté zkušenosti a společně vytvoříme marketingovou strategii, která zvýší povědomí o vaší značce a zvýší i prodeje.

KONTAKTUJTE NÁS
a my vám pomůžeme zvýšit návštěvnost webu

Odesláním zprávy souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Notino, s.r.o. - dříve Parfums.cz TRASKO, a.s. Statutární město Brno ADOSA a.s. Strojírny Prostějov, a.s. AD Group -	Arch.Design, s.r.o.