Jak probíhá proces napojení e-shopu na srovnávače zboží?
1. Vstupní analýza
Zjistíme, které srovnávače zboží využíváte, jak jsou nastavené a případně navrhneme další vhodné srovnávače.
2. Generování XML feedu
Pokud vaše řešení e-shopu neumí vytvářet potřebné XML feedy, tak je naprogramujeme a propojíme e-shop na srovnávače zboží.
3. Ověření spárovanosti
Bez správného zařazení zboží do kategorií se zboží nebude zobrazovat tam, kde má a lidé ho tak nenajdou. Pro každý srovnávač zboží musí být správně optimalizovaný zdroj dat (XML feed).
4. Měření kampaní
Samozřejmostí je měření kampaní od daného srovnávače zboží, ale doporučujeme využívat i nezávislé počítadlo návštěvnosti, např. Google Universal Analytics.
5. Vyhodnocení kampaní
Pravidelně vyhodnocujeme výsledky a opakovaně provádíme úpravy vedoucí ke zlepšení zobrazování vašeho zboží v porovnávačích.