Žádný proklik není zbytečný!
Je potřeba počítat i s tím, že přes zobrazené reklamy k vám na web dorazí lidé v různých nákupních fázích. Někteří hledají pouze informace a nejsou připraveni ke koupi, jiní už ano. I s tím je potřeba počítat a nebát se toho, že budete platit i za tyto „průzkumníky“.
Pokud u vás lidé najdou důležité informace o tom, co hledali a web na ně působí důvěryhodně, budujete tím nejenom povědomí o své značce, ale při správně nastaveném remarketingu / retargetingu (Google /Seznam) se dokážete těmto lidem znovu připomenout a snadno je z pouhých návštěvníků proměnit v zákazníky.
Remarketing a retargeting je totožná metoda cílení internetových reklam. Jde o cílení na uživatele, kteří již v minulosti konkrétní web navštívili.
(Google využívá systém Google Ads - remarketing , Seznam systém Sklik – retargeting)