Brand
Brand neboli v českém překladu Obchodní značka představuje značku konkrétních výrobků. Pod tímto pojmem si můžeme představit logo či samotnou značku, jež má za cíl zvýšit povědomí spotřebitelů o výrobku. Jejím účelem je zvýšit prestiž a celkovou úroveň výrobků a je příslibem určité kvality. Důležité je, aby si spotřebitel dokázal značku se zbožím okamžitě spojit.
I značky se oceňují peněžní hodnotou a zvyšují tak do jisté míry majetek společnosti. U globálních značek se každým rokem sestavuje žebříček těch nejlépe oceněných. K roku 2012 se vítězem stal Apple s cenou značky 182,957 miliard amerických dolarů.
- Online marketing
- - SEO, optimalizace
- - PPC reklama
- - Srovnávače zboží
- Kompletní péče o web
- - Tvorba webových stránek
- - Úprava webových stránek
- - Aplikace na míru
- Internetové obchody
- - Tvorba e-shopů
- -Pronájem e-shopů
- Responzivní design
- E-mailové kampaně
- Grafické práce
- Copywriting
- Tvorba logotypů
- Redakční systém
- Google analytics
- Google adresář firem
- Linkbuilding
- Podpůrné weby
- Webhosting a správa domén
- Corporate identity
- Webová analytika