Bannerová slepota
Bannerovou slepotou je označován stav, kdy návštěvník webových stránek podvědomě ignoruje bannerovou reklamu, která se na stránkách objevuje i přesto, že reklama obsahuje hledané informace. Jelikož je tato grafická reklama známá stále stejnými tvary a umístěním, uživatelé webu ji už ani nevidí a nevnímají.
Bannerová slepota je reakce na přehlcení internetových stránek komerčními sděleními.
Tento termín vznikl již v roce 1998, kdy bylo pomocí experimentů zaměřených na tuto problematiku zjištěno nevědomé přehlížení reklam umístěných na webu účastníky tohoto pokusu. Tento jev je příčinou tvorby nových, kreativních a atypických bannerových reklam, které se snaží opět přilákat pozornost uživatelů.
- Online marketing
- - SEO, optimalizace
- - PPC reklama
- - Srovnávače zboží
- Kompletní péče o web
- - Tvorba webových stránek
- - Úprava webových stránek
- - Aplikace na míru
- Internetové obchody
- - Tvorba e-shopů
- -Pronájem e-shopů
- Responzivní design
- E-mailové kampaně
- Grafické práce
- Copywriting
- Tvorba logotypů
- Redakční systém
- Google analytics
- Google adresář firem
- Linkbuilding
- Podpůrné weby
- Webhosting a správa domén
- Corporate identity
- Webová analytika