Jedna pětina uživatelů sociálních sítí si nikdy nezměnila heslo k účtu
Průzkum společnosti Thycotic odhalil, že si celá pětina uživatelů sociálních sítí nikdy nezměnila heslo ke svému uživatelskému účtu. Více jak polovina lidí neprovedla změnu hesla v posledním roce. Uživatelé tak vystavují svoje účty na Facebooku, Twitteru či LinkedInu možnému riziku útoku. Lidé se vystavují i možnosti průniku do jejich firemních počítačů a e-mailů. V mnoha případech mění heslo až ve chvíli, kdy jim firemní systém zašle výzvu ke změně. Problémem však je, že u sociálních sítí tyto automatické výzvy chybí.
Stejný přístup ke změně hesel mají podle průzkumu i IT profesionálové. U nich používá slabá hesla téměř 30 procent respondentů. Jako hesla často volí data narození sebe či svých blízkých, jména domácích mazlíčků a tak podobně. Silné heslo by mělo být složeno minimálně z osmi znaků, mezi nimiž by se měla střídat velká a malá písmena, čísla a speciální znaky.
Zdroj: Zdroj
- Online marketing
- - SEO, optimalizace
- - PPC reklama
- - Srovnávače zboží
- Kompletní péče o web
- - Tvorba webových stránek
- - Úprava webových stránek
- - Aplikace na míru
- Internetové obchody
- - Tvorba e-shopů
- -Pronájem e-shopů
- Responzivní design
- E-mailové kampaně
- Grafické práce
- Copywriting
- Tvorba logotypů
- Redakční systém
- Google analytics
- Google adresář firem
- Linkbuilding
- Podpůrné weby
- Webhosting a správa domén
- Corporate identity
- Webová analytika